2014. augusztus 23., szombat

108. Moyra Vivid Sand - Summer Green

Nocsak, nocsak, mi ez itt? Csak nem egy újabb indokolatlan Moyra lakk? :D 


Ez a csodás élénkzöld lakk a nemrég akadt a kezembe a boltban, a lila Sea Salttal együtt. Akkor sajnos választanom kellett, hogy melyiket hozzam haza. Ehhez a rendkívül fontos döntéshez telefonos segítséget kellett kérnem a legjobb barátnőmtől. :D Evelin a zöldre szavazott, úgyhogy a lilát vettem meg... #rékalogika

Tegnapelőtt mindenesetre visszamentem ezért a radioaktív kiwiért. Nem tehetek róla, ebben a ronda esős időben képtelen vagyok ellenállni a neon lakkok csábításának. ;D
A Summer Green kicsit híg, a tökéletes fedéshez 3 vékony rétegre volt szükségem. Száradási ideje az átlagosnál kicsit lassabb. 







Napfényben:



1 megjegyzés:

  1. Én az az ember vagyok, akinek, ha egy válasza lehet, hogy melyik színt nem szereti, gondolkodás nélkül vágom rá, hogy a ZÖLDET. Valamit tudhatnak a moyra-éknál, mert a posztodon felbuzdulva elkezdett motoszkálni a gondolat, hogy azért ez a szín nekem is kéne... :) u.i.: annyira megtetszett a blogod (a Manikűrvadászt bogarásztam, akkor tévedtem ide:) ) , hogy feliratkoztam, és nagyon szépen kérlek, hogy ne hagyd abba (mint sokan mostanában), mert akkor megint csak a hajamat fogom tépni :( :)

    VálaszTörlés