2014. augusztus 19., kedd

107. GLNP - Mitológia


Először is szeretnék bocsánatot kérni Tőletek a sok kimaradt bejegyzés miatt. A múlt héten belevetettem magam a munkakeresésbe, mert már nem állapot, hogy nincs pénzem, amit el tudnék költeni körömlakkokra! :D Ráadásul holnap jön haza anyukám és öcsém Londonból, így ideje volt megkezdeni az "Ördög és pakol"-hadműveletet is. :D

A GLNP klub legújabb témáját Mesy adta. Amikor először megláttam, örömömben majd' kiugrottam a bőrömből, ugyanis gyerekkorom óta imádom a mitológiai történeteket. Azonban amikor mindezt a körmeimre kellett volna megfestenem, csődöt mondott a kreativitásom. Végül úgy döntöttem, újraalkotom az egyik régebbi manimat. 

Felhasznált lakkok:
Essence Gel Nails At Home alap
Sally Hansen Xtreme Wear - Emerald City
Arany díszítőlakk


Hát igen... így nem néz ki túl jól... Viszont ha egymás mellé illesztem a körmeimet....


Tádáááámmmm! :D Egy sárkány! 




A hüvelykujjamra a sárkány kínai szimbóluma került. Legalábbis azt hiszem. De lehet, hogy azt festettem rá, hogy "paprikás csirke" :D 

5 megjegyzés: