2014. augusztus 15., péntek

106. Essence - Galactic Glam

Mai alanyunk ismét egy Essence lakocska lesz, mégpedig a 171-es számú, Galactic Glam névre hallgató kis szépség. 

Bevallom, kicsit félve kentem fel, ugyanis egyszer már alaposan meggyűlt a bajom a tartósságával, (pontosabban annak hiányával) ám ezúttal pozitívan csalódtam. Nem bubisodott, átlagos idő alatt megszáradt, és 3 nap után csak azért kellett lemosnom, mert letört az egyik körmöm. A színe pedig egyszerűen mesés, a türkiz, arany, ezüst és zöld mikrocsillámok káprázatosan csillognak a fényben. Imádom.
De inkább nem is szaporítom tovább a szót, beszéljenek helyettem a (kivételesen egész jól sikerült) képek. :D













3 megjegyzés:

  1. Én is megvettem most a leárazáson, valóban csodás. Egy rétegben fed :) Viszont sajnos nekem a második nap már elkezdett kopni, igaz, fedőlakk nem volt fölötte, talán ezért.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép ez as szín, és ha tényleg tartós, akkor meg pláne jó :)

    VálaszTörlés