2014. július 15., kedd

097. piCture pOlish - Aurora

Általában nyáron igyekszem kerülni a sötét színű lakkokat, de most kénytelen voltam kivételt tenni. :P Sajnos a Shy Violet nem váltotta be a hozzá fűzött reményeimet, így elhatároztam, hogy megválok tőle. Aztán egyszer csak beugrott, hogy még régebben Zsozsónál olvastam, hogy szeretné elcserélni az Aurora-t, és próba cseresznye alapon ráírtam. A legnagyobb örömömre beleegyezett a cserébe, én pedig körbeszökdécseltem a szobát örömömben. :D #crazyrio
Múlt hét szerdán meg is érkezett ez a csoda, és onnantól kezdve le sem tudtam venni róla a szemem. Hogy lehet valami ennyire szép?! *o* Tényleg olyan, mintha fogták volna a sarki fényt, és belegyömöszölték volna egy körömlakkos üvegbe. Varázslatos. Na de nem is szaporítom tovább a szót, hagyom, hogy a képek beszéljenek helyettem.










5 megjegyzés:

  1. Olyan szééép! Igazán különleges darab :))

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. de örülök, hogy sikerült elcserélned! nagyon jóláll ez a lakk, megértem az örömödet! :)

    VálaszTörlés