2013. november 16., szombat

018. Rimmel - Green With Envy

Egyik alkalommal épp gyanútlanul turkáltam az "egyfontos" körömlakkok között, amikor a kezembe akadt ez a kis szépség. Szerelem volt első látásra!!! Rimmel, és türkiz, és kaméleon és imádom.


Az üvege kisebb, mint a Lycra PRO lakkoké, mindössze 8ml-es. Az ecsete széles, lapos és lekerekített végű, egy álom vele dolgozni. 
És ez a szín!!! <3 Az a türkiz árnyalat, amiről nem tudod eldönteni, hogy a zöldhöz, vagy a kékhez van-e közelebb. *-*
Szépen terül és két rétegben tökéletesen fed. 


Ééééés ennyit a jó tulajdonságairól.
Mindössze kétszer használtam, de ennyi is elég volt, hogy teljesen kiábránduljak belőle. 

A száradási ideje nagyon messze áll a beígért 60 másodperctől. Sőt, még fél óra elteltével is vigyáznom kellett rá. 
A tartóssága szintén pocsék, nap végére csúnyán megkoptak a körömvégeim, pedig igyekeztem megkímélni.

Oké, ezek nem érdekelnek. Olcsó volt, természetesen nem is vártam hogy tökéletes legyen. 
Ami igazán kicsapta a biztosítékot, az a buborék volt. Azaz, a buborékok. A rengeteg buborék. 
Gyűlölöm a buborékokat. Egyszerűen képtelen vagyok őket elviselni. Márpedig ez a körömlakk tele volt velük, pedig nagyon vékony rétegeket kentem belőle. :( 













1 megjegyzés: