2013. november 12., kedd

017. Új szerzemények

Hűűű, már majdnem egy hónap telt el a legutóbbi haul-bejegyzés óta! Jó sok lakkocska gyűlt össze, ma őket szeretném bemutatni. A képek minőségéért előre is elnézést kérek, sajnos a fényképezőgép (megint) táppénzen van, a telefonom pedig elég nehezen birkózik meg a rossz fényviszonyokkal.




Nails Inc. Kate Spade lakkok. A decemberi Glamour magazinhoz voltak ajándékba, és voltam olyan elvetemült, hogy megvettem mindet. A bolti áruk 11 font. Az újsággal együtt 2 fontba kerültek. Hát micsoda akcijó ez kéremszépen!! :D Tesztet is hozok róluk... majd... valamikor... amint erőt gyűjtöttem hozzá. 
Balról jobbra: Big Apple Red, New York Noir, Soho Silver és Uptown Glamour


Sally Hansen Xtreme Wear - Kiwi Bikini és Raspberry Rave
Őket az "egyfontos" boltban vettem. A türkiz a kedvenc színem, abból sosem elég, málnaszínű lakkom pedig még nem volt. A Raspberry Rave a Halloween előtti édességvásárláskor landolt a kosaramban, a Kiwi Bikini (már a neve is cuki!) pedig tegnapi zsákmány. 
Az üvegen látszik, hogy a rózsaszínt már ki is próbáltam, felkenve is fincsi színe van, és (nem kis meglepetésemre) mattra szárad. A fedése sajnos nem a legjobb. 



Maybelline Forever Strong Pro - Miracle Green és Maybelline Express Finish fedőlakk.
Minél többet nézegetem ezt a zöldet, annál jobban tetszik. :D Tényleg egy csoda!
A fedőlakk persze nem szárad meg 40 másodperc alatt, de azért nem rossz. Mindenesetre nálam még mindig a Moyra gyémánt fedőlakkja a favorit. ;)


OPI fekete repedezős lakk. Szintén "egyfontos" szerzemény, így erősen kétlem hogy igazi OPI lenne. De tulajdonképpen mindegy is. Igaz, fogalmam sincs, hogy minek vettem, deee mindegy. Mostmár van. Tudatos vásárlás: ülj le, egyes! :D



Rimmel 60 Seconds - Green With Envy.
Szerelem volt első pillantásra. Egy kis türkiz kaméleon, aminek szinte lehetetlen megörökíteni a valódi színét. Két rétegben tökéletesen fed, száradási ideje az átlagnál kicsit lassabb. Viszont felkenve pont ugyanolyan gyönyörű, mint az üvegben. :3 <3


Ezt a BK (Barátok Közt? O.o) világítós lakkocskát a Born Pretty Store oldaláról rendeltem. A fedése gyenge, érdemes egy másik narancssárga lakk fölé kenni. Nagyon lassan szárad, viszont (hogy valami jót is mondjak róla) tényleg szépen világít a sötétben. :)




Revlon French Mix - Over The Moon, szintén az "egyfontos" boltból. Ez az első Revlon körömlakkom. :3 
A műanyag részen van egy nagy repedés, valószínűleg ezért volt ilyen olcsó. Ezt már csak itthon vettem észre, amikor megpróbáltam úgy szétszedni, mint az Essence Colour3 lakkokat.... ^.^'
Az egyik vége egy csodálatos türkiz multikróm. Igen, tudom hogy hasonlít a Green With Envy-re, de higgyétek el, felkenve teljesen más a két szín! :3
A másik igazi cukirózsaszín, ezüstös pelyhecskékkel. Már tudom is, hogy melyik lakkra fogom rákenni! :D




Orly - Star Spangled. A decemberi Cosmopolitan magazinhoz volt ajándékba. Csodaszép rubinpiros lakk, egyszerűen imádom. Az első Orly-m! <3 



Melyik lakkot mutassam be a következő bejegyzésben? :)

3 megjegyzés: