2013. november 7., csütörtök

016. Régebbi manikűr - Tengeri naplemente

Eredetileg most az egyik új Nails Inc. lakk tesztjét hoztam volna, de technikai okok miatt (hót béna voltam, és nem tudtam normálisan kifesteni a körmeimet) sajnos el kellett halasztanom. De be fogom pótolni, ígérem! ;)

Tehát lakkteszt helyett ezúttal egy régebbi körömet szeretném bemutatni Nektek.  :)

Felhasznált lakkok: 
Sally Hansen Diamond Shine alap- és fedőlakk
Moyra 03-as (fehér alap)
Rio díszítőlakk (narancssárga)
Vollaré Flash (rózsaszín)
Gabrini 367 (lila)
Nail Art díszítőlakk (fekete)

A színeket szivaccsal vittem fel a fehér alapra, majd a feketével ráfestettem a mintát. :)

Bal kéz: delfin, pálmafa, pálmafa, hajó, sirályok.







Jobb kéz: hajótörött, delfin, pálmafa, pálmafa, cápauszony.





Hogy miért pont hajótörött? Nos, mikor kifogytam az ötletekből, elkezdtem vinnyogni anyukámnak.
"Aaaaaanyaaa segííííts!!! Mit fessek még rá?"
Azt válaszolta, hogy fessem rá őt. OKÉ. 
Így lett anyukámból hajótörött. :D

A kis cápa pedig az a pasi, akibe reménytelenül szerelmes vagyok. De ez egy hosszú és bonyolult történet, nem is részletezem inkább. ^-^'



A jövőben szeretnétek még ilyen régebbi manikűrös bejegyzéseket látni? :)

2 megjegyzés: