2013. október 13., vasárnap

005. Aston matte glitter

Sajnos pénteken rázártam a fiókot az egyik körmömre, így kénytelen voltam mindegyiket lereszelni. :'( Most rövidek és szögletes végűek, és ismét fogalmam sem volt, hogy milyen szín mutatna jól rajtuk.

Végül az egyik Aston lakkra esett a választásom, amit Mannától kaptam.


Az üvege nagy, 11ml-es. Az ecsete széles és lapított, könnyű vele dolgozni.


Nagyon jól fed, már egy réteg is elég lett volna belőle. Száradási ideje kicsit lassú, de megéri kivárni. :) 


Gyönyörű!!! Csillogó, de mégis visszafogott. Imádom. Egy kicsit az organzára emlékeztet.



Természetes fénynél:



Valamilyen csoda folytán sikerült napfényben is lefotóznom:



Wow. És még mindig nincs rajta fedőlakk! 

A tartósságával is abszolút meg vagyok elégedve. A körmeim végén van egy pici kopás, de azon kívül sértetlen.

Tehát ha valahol találkoztok Aston lakkokkal, szerintem érdemes lecsapni rájuk. :)

3 megjegyzés: