2013. október 11., péntek

004. Claire's haul + eddigi szerzemények

Igen, már megint. De nem tehetek róla, csak sétáltam nagy ártatlanul, és hopp, egyszer csak arra eszméltem hogy a Claire's-ben vagyok. Varázslat *-*

Na jó, igazából úgy történt, hogy állásinterjún voltam Kensingtonban, és utána megjutalmaztam magam 3 lakkal. Nagyon aranyos volt az eladó srác, kérdezte, hogy milyen színűt szeretnék, mondtam hogy a pink Glitter Sand-et. Erre előhozott a raktárból 2 szatyornyi akciós körömlakkot, és megkereste nekem! :) Ugye milyen cuki?
Utána, biztos ami biztos alapon még benéztem Stratfordba is, hátha az ottani Claire's-ben is találok valami akciós szépséget. Végül 4 lakkal távoztam, de ebből 3 ajándékba lesz.



Levendula


Barnás-rózsaszín glitter sand


Barack


Csillogós halványrózsaszín. Remélem nem csak fedőlakként funkcionál...


És a titokzatos ajándékok :3


És ezennel befejeződött a Claire's-es ámokfutásom. Mindent felvásároltam az akciós lakkok közül, ami tetszett.
Íme a gyűjteményem:


Balról jobbra:
Fedőlakk - hatszög alakú lila flitterek és sötétkék csillámok
Fedőlakk - holo csíkocskák
Lilás-rózsaszín holo csillámos
Rózsaszín csillámos
Ezüst glitter sand
Barnás-rózsaszín glitter sand
Világoskék glitter sand
Matt rózsaszín
Barack
Világoskék
Rózsaszín
Levendula gyöngyházas
Pasztell zöld
Királykék


Melyik új lakkocskáról szeretnétek tesztet látni? :) 

4 megjegyzés:

  1. úgy látom a körömlakkok iránti függőséged kicsit sem változott, örülök neki. és amúgy nagyon nagyon hiányoznak a körömlakkvásárlós napjaink. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is! Pedig itt Londonban nagyon durva körömlakk-túrát tudnánk csinálni... *-* <3

      Törlés
  2. húú mennyei lakkok tetszenek *-*

    VálaszTörlés