2013. október 8., kedd

002. H&M - Je t'aime

Tegnap elhatároztam, hogy egy időre félreteszem a sötét színeket és a csillámos fedőlakkokat, és valami olyat választok, amit könnyű lemosni. A baj csak az, hogy amint odaérek a szekrénykéhez, rádöbbenek, hogy "húha, azt a gyönyörű királykéket még nem is teszteltem, és a világoskék sand hatásút se, és az amcsi körömlakk -ami sötét ÉS csillámos ÉS nehéz lemosni- olyan jól néz ki, és még csak egyszer volt a körmeimen..."
Végül, nagyjából egy órányi vinnyogás, sóhajtozás és céltalanul fel-alá járkálás után ez a lakk akadt a kezembe.

H&M nail polish - Je t'aime

Ezt a kis szépséget még a miskolci H&M-ben vettem. Az üvege közepes méretű, 8 ml lakkot tartalmaz. Henger alakú, a kupakja egy kicsit keskenyebb, mint maga az üveg. 


Könnyű vele dolgozni, szépen terül, és 2 rétegben tökéletesen fed. Száradási ideje átlagos. 


A színe gyönyörű piros, tele aranyszínű csillámokkal, amik egyébként felkenve már nem olyan feltűnőek, mint az üvegben.



Napfényben

Mivel még csak egy napja van a körmeimen, a tartósságáról nem nagyon tudok nyilatkozni. Eddig egész jól bírja, csak a körömvégeknél kopott meg egy icipicit.

Összességében tehát egész jó lakkocskáról van szó. Csak ajánlani tudom mindenkinek. :)


Ti hogy álltok a H&M-es körömlakkokkal? 

4 megjegyzés:

  1. ohh nagyon szépek a körmeid basszus. és mennyire jól áll ez a szín. *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszike. :3 Kicsit már el vannak vékonyodva, de nincs szívem levágni őket...

      Törlés
  2. Gyönyörű ez a lakk!
    Tényleg szépek a körmeid.:)
    Nekem most kellett levágnom őket,mert tövig törtem a középső ujjamon.:(
    Nagyon sajnáltam levágni én is..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos most én is kénytelen voltam lereszelni őket. De hála az új körömerősítőmnek, elég gyorsan nőnek vissza. :)

      Törlés